Blogger Templates

Thursday 15 September 2011

okay, raya kat sekolah memang best, ada hilmi gimik tau. :D
kelakar lah dia. hee. and yang paling best, kite dapatt dating dgan pakwe kite tauu. :P err tapi ada sorang cikgu nii, entah apa lah.nma dia a*****i. cmni, pakwe aku text ajk jumpa kat belakang, aku pergi lah. tapi kat belakang tuu, ramai lah budak-2 yang buat hal. lepak lah, dating lah. iye lah, tengah ada program, lepak semua. then aku pergi lah, pergi diri sebelah jee, takbuat apa pun doh. lepastu si a*****i nii. sebok jee. dia duduk kat tangga, usha-2 kitaorg. err-.-' then dia bawak keluar camera pulak. alahaii memang menyibok betol dia, sekolah kitaorg stail cikgu capture gmb budak-2 yg buat hal. sakit hati jee aku. tapi dia baru nak tgkap, aku dah blah. hhaa. rasa mcm dia tk sempat nak amik. tapi taktahu lah. lantak lah, bukan aku buat apa pun, aku dri sebelah jee. bengong -.-'

bila dah jadi mcmtuu, aku tknak dah lah lepak kat situ, then pakwe aku ajak kitaorg pergi bengkel kh. katsana takdela kecoh sgat, cause cikgu tuu agak ngam gan kitaorag. best dapat lepak dgan dia. hee. #padahal aku sama cls dgan pakwe aku weh. :D tapi kitaorg jarang lepak sama-2 kat cls, tknak lah nti org kata asyik berkepit jee. hee.
hee, tulah gmb kitaorang. :*

No comments:

Post a Comment