Blogger Templates

Wednesday 14 September 2011

sekolah. :)

okay dari start exam haritu, dah lama tak bukak lappy. study lah konon. hee.
err tadi addmth paper2 sumpa macam apa. senang sgat. senang untuk tidur. hhaa. graph aku tak buat lgsung. okay memang terbaik. hhaa.
tpi selamat paper1 agk senang, byak lah jugak jwab dari paper2. hhaa.
mcmana nak jadi engineer klau addmth pun susah nak score=='
but now ada skip 5 days, so boleh laa kot study smart for phy, chem and account. dapatt lulus pun jadi lah, taknak byak pun. :D #memang tkbole dapat byak pun. hhaa.
em besok ada jamuan hari raya + merdeka. err pelik je sekolah kitaorg tuu. tpi lantak lah. besok yg aku tau, datang and nak enjoy cause dah nak dekat 2weeks hit on the books. =='
hm tapi dalam nak enjoy nii, ada jugak yg thing yg aku sedih, takapa lah, setiap benda yg berlaku ada hikmah. aku terima seadanya. and aku nak kau tau, aku sayang kau kawan. :)

No comments:

Post a Comment