Blogger Templates

Friday 30 September 2011

iloveyou ♥

post before nii aku story pasal ayen merajuk right? okay now, kitaorg dah okay. tee hee. :D tpi nak memujuk dia, memg susah. memg dah lama lah aku tak rasa pujuk org yg aku sayang, merajuk dgan org yg aku sayang and marah dgan org yg aku sayang. iye lah, before this pakwe mcm apa lagii. -.-' so bila dh dapat yg baik macam ayen, kena appreciate lah kan. okay rabu pagi tuu, aku masuk cls cem biasa lah. tapi tak pandang dia pun, aku pegi duduk tempat aku, mcm biasa lh semua. then tempt blakg aku kosong cause budak cls kitaorg sikit gilaa. 30 tk smp. dia duduk blakg aku and tarik kerusi aku, aku pusing, tengok dia, siap jeling lagi then aku tarik kerusi aku ke depan. #merajuk lah kann. haha. then dia bengang lah, dia bgon then hentak kerusi, aku buat bodoh jelah kan. #jahat aku. :D
lepastuu ckg masuk, blaja lah cem biasa. tiiba-2 mbe si ayen nii dtg dok sebelah aku, nama dia bean. dia datang and cakap ayen marah kat aku. halamak, takut pulak aku kan, ingat nak merajuk, tapi tengok dia bengang-2, memang rasa menyesal lah buat kat dia tadi cemtuu. hahaha. bean nii suruh aku say sorry kat ayen, yelah, aku buat dia cemtuu, dia nak tegur, aku pulak buat cemtuu. hahaha. aku tknak, takut kut. karang tk pasal-2 dia maki-2 aku, haha. bean cakap, ayen bukan cemtuu lah, bnyak kali dia suruh aku mintak maaf kt ayen. aku jee tk berani. haha. then aku beranikan diri time nak recess tuu, aku pegi kat dia. aku cakap lah, sorry. aku tk bnyak cakap. dia iye lah. aku asyik cakap sorry. itu jee yg keluar dari mulut aku. hahaha. #aku tak reti pujuk. :D
then, lama jugak aku membisu kat depan dia. dia asyik pandang jee. aku pulak diam. memang bagus lah. hahaha. bila dah bunyi loceng, dia cakap, dah laa, pegi lah rehat then dia blah, hati aku sakit tak sakit lah kan. -.-' boleh dia blah cemtuu jee. iye lah, dia pun bengang gan aku kan. haha.
after recess, masuk cls, pun macam biasa. lepas rehat subject agama. perghhh, ini yang best. kena ceramah kaw-2 lah budak cls BIJAK tuhh. haha. marks kitaorg semua teruk-2. mana tak mak angkat kitaorg tuu bising. ustazah ckp lah pasal perangai kitaorg. ckg-2 ramai ckp budak cls bijak sombong lah apa lah. hmm, then cakap pasal nk spm. ustazah ckp for budak laki nii, apa kena mengena style rmbut dgan spm. boleh tmbah markah kee klau rmbut terpacak lah apa lah. bila dah bising pasal laki, of course pompuan pun kena. ustazah ckp yg pompuan, klau asyik dgan cermin 24 hours, bole thmbah mrkah for spm ke. terasa tak terasa lah aku kan. haha. cause dlm cls tuu, pompuan dah laa 7org je, then aku lh yg selalu ada cermin kat pocket. haha. diam jee. aku insaf lah sekejap. lepas dah puas ustazah aku membebel. tiba lah masa dia untuk mengangkat kaki keluar, hee. ckg lain masuk, aku nak g depan, buat apa entah, lalu blakg ayen, dia duduk ats kerusi kan, then menggeliat, kebetulan aku tengah lalu, dia menggeliat, boleh pulak aku TERsiku kepala dia. hahahaha. mula-2 aku tak perasan, aku buat bodo jelah, terus g kat meja ckg, bila nak balik kat seat aku, bean ckap. 'betol kau punya marah kt dia, smp siku kepala ayen kan' aku terkejut gilaa. aku pk siku aku kena tgan dia, rupanya kepala dia. hahaha. aku apa lagi. cakap sorry for the berapa ribu kali tktau. haha. dia muka serious jee. #takut awak tengok muka dia. hahahaha. tapi cem klakar doh, boleh pulak aku g siku pale dia. selamat dia tk bgon lempang aku, klau tak. hmm tktau lah. -.-' tapi kawan-2 dia cakap, dia bukan jenis pukul pompuan, err lega aku. :D okay balik, smp rumah, dia msg aku, dia cakap, dia tau dia sakit kn hati aku kan, apa lah. okay bila masing dha admit kesalahan masing-2. ada lh romantic kejap kan. :* hahaha. so kitaorg dah okay. :) and smp sekarang still okay lagi. hope takde gadoh-2 da lah. hahaha. later kitee update lagi yer. nak msg dia kejap. boiiyyy. :*

No comments:

Post a Comment