Blogger Templates

Monday 5 September 2011

trial :/

heyy, aku baru balik sekolah nii. nak cerita nii, besok nak trial, alahh takot. :/ bm pulak, bm daa lah susah. err--' mbe-2 cls gem dok cakap rilex lah, bm jee pun. diaorang takpa lah, diaorang pandai. aku nii, hmm. entah laah. okay, dah tahu tak pandai, tapi tak study, haha. alah kejap lagii lah, penat. tadi dah buat addmths dekat sekolah. haha. malam nanti lah buat, baru ada semangat yang berkobar-kobar untuk menjawab periksa besok. :D
ehh ehh cakap pasal besok, hmm dalam dewan, aku duduk sebelah mamat yang budak-2 ni dok kenen-2 kan aku dgan dia. alahh segan. :/ haha. #gedik.
takapa, yang penting besok kena jawab paper bm betol-2. doakan lah aku boleh buat dgan sempurna, susah nak dapat A+, asyik dapat B or B-. hmm, cikgu, bagi lah saya merasa mendapat A+. insyaAllah, :)

No comments:

Post a Comment