Blogger Templates

Tuesday 27 September 2011

last paper for trial. :D

haa. dah habis trial. hahaha. kesiannya aku, cls lain semua dh habis awal. half je pun budak cls kitaorg yg belom. err account memang carik nahas dgan aku, -.-'
aku confirm fail. hahah. mana tak nyaa, paper2, sec b aku tk buat, nak buat, tapi tak reti, so aku tinggal lah. dah laa tadi pakwe kitee duduk sebelah kite. jealous? :P tapi dia memang menyakitkn hati lh. #padahal suke. haha.
aku duduk sebelah dia, dia baling pemadam lah, kertas lah. apaa lah. hadoii sabr je dgan awak ni. selamat awak pakwe kite, klau tak, memang saya dah baling pencil case kat awk tau. pfftt-.-' hahahah. and yg paling aku geram, dia amik kertas kajang yg ckg bagi buat account, tulis besar-2 'mine gemokk + gedikk'. then dia saje tegakkan kerts tuu bagi aku tengok. sbar jelah dgan kau ni ayen. hahah. :* at last time nak rehat, dia masukkn kertas tuu dlm pencil case, aku surh dia buang, dia tknak, dia kata biar lah buat kenangan. aku pun biarkn jelah kertas tuu dlm pencil case aku, hee. ni kertas tuu -->>

sweet tak sweet tak? :D #gedik. hahaha. dia suka cakap aku gedik kut, aku lagi tergedik-2 dgan dia lah bila dia ckp cem tuu. hahah. tapi dia cakap dia tau aku memg tak gedik. cause dia tak suka org gedik. paham tak? hahaha. lantak ler. :D dia baik, memang sesuai jadi calon suami.#gatal. hahaha. aku harap sgat hubungan kitaorg kekal lama. dah nak masuk sebulan nii. hee. rasa sekejap gilaa kut. mybe cause happy sgat kut. dalm bnyak-2 laki yg aku couple since aku masuk sekolah biasa, dia lh paling aku sayangg. and dia lh laki paling garang aku pena couple. dh brp kali warned aku jgan tipu dia. hahaha. #ayen jgan risau lh, mina tk tipu ayen lh. :) mina sayang sgat kt ayen and tk sgup nk tipu ayen. hee. okay, besok aku tak pegi sekolah, dia pun sebok tknak g sekolah, dia ckp, mina tak g, ayen pun tk g lah. okay, besok klau ayen pegi sekolah, siap ler. hahahaha. sweet tak? jealous ke? ehh pegi lh manje-2 dgan pkwe korang. :P #just kidding. :D
ehh taktahu lh nak bagi apa dekat ayen nii. ema dah bagi jam, mira kasi belt. aku nak bagi apa for birthday dia bulan lepas. hahaha. lmbat tak aku bagi hadiah? sorry lah sayangg, baru ada budget, tkpe, awak jgan risau, saya bagi yg paling besar and yg paling awk ingat. awk tgu jee, saya mencari ilham nak bagi apa dekat awk ni. hee. dah ler, nak msg dgan pakwe kitee, :P boiiyy, later aku update lagi. :*

1 comment: