Blogger Templates

Wednesday 28 September 2011

sadness :(

alahh sedihnyaa tonight. okay, aku gado dgan ayen. dia merajuk, :( alahh bukan aku sengaja, cite dia cmnii, pagi tadi, aku tk masuk sekolah, cause follow ckg bawak budak olimpil, as senior, bagi bimbingan lah kann, chewwaahh, padahal kalah doh diaorg, cm apa lagi., memg nk kena hempuk masing. -.-'
okay, back to the topic, aku keluar rumh cem biasa lah, 7.10. semalm aku msg ayen, suruh dia dtg awl, boleh jmp kann, dia pun dtg lah awal, nk di jadikn cerite, mak awak ni singgah petronas sebelah taman aku, pam tayar, memg lmbt lah awak smp sekolah, then aku text ayen, dia ckp, dia dh masuk cls. then dia ckp, klau nak dtg lmbt, tkyh lah msg dia suruh dtg awl. masalahnye, memg umi aku kena pam tayar, tayar dah sekempis-2 alam. bukn aku sengaja dtg lmbt, then dia off phone lh apa. kitaorg msg-2, then dia tkde credit, hmm memg best lah, then dia text guna numb kawan dia, dia ckp, mlm ni tk tpup, besok baru tpup, err-.-' aku nk text dgan dia, nk pujuk dia, dah die pulak tkde credit. petg tadi, aku lepak pondok sekolah, then dia text guna numb emy, kawan dia, ckp dia ktpdg bawah, then klau aku nk jmp ckp apa-2, jmp besok jelah itupun kalau aku dtg. nmpk sgat dia merajuk kan, :( aku tk balas. dia hntar petg, malam dlm pukul 9 lebih baru rep, aku ckp, aku memg tknak cakap apa pun, and besok klau aku dtg pun, tkde apa aku nk ckp dgan dia. #berlagak lh konon. then tetibe bile dh mlm-2, rindu dia. aku pun apa lagi, txt dia smp 3 page. mcm-2 aku membebel.hahah. hope besok kitaorg okay lah. :( dh lh rindu dia, then dgar lagu jar of hearts ni, memg layan habis, menitik air mata awak. hee. ayen, aku sayangg kau, and aku tahuu aku bnyak buat kau sakit hati doh, tpi bukan sengaja, hmm, sorry sayang. i love you shoo much babyy. hope kita okay lah, kau tegur aku dulu tau? tau tau? hahahah. ehh rindu dia. #baru sehari tk jmp. hahaha. hope aku dgan dia kekal lama lh cause aku sayangg kat dia tahap maksimum lah wa ckp lu. hahahaha. tkpe, org ckp, gadoh tnda sayangg. iye ke? hahaha. bantai. :D
ehh tak sedar dirinyaa pompuan nii, besok awk nk sekolah, bawak-2 lh g tdo. besok susah pulak nk bgon. tkpe lah, cek tidoq dulu noh, mata ceq pun dah mcm ada giant nih. hhaha. tk larat nk bukak dah. okay byee. <3 :*

No comments:

Post a Comment