Blogger Templates

Monday 19 September 2011

saranghae ♥

okay, now cerita pasal kawan lah pulak kan. asyik story pasal boyf, mcmlah boyf yg teman kita smp bila-2. teman tetap penting di mana and bila-2 jee pun. :)
berkasih biar satu, teman biar beribu. aku dgan budak-2 perempuan cls bijak mcm dah tk berapa rapat. okay, aku bukan tknak rapat dgan diaorg, tpi aku jenis yg suka kawan ramai-2. bukan yg asyik kawan org tuu jee. sebab tuu lah aku ada rapat dgan budak cls gem jugak. tpi sebenarnya aku sayangg budak perempuan cls bijak even kitaorg 7 org jee perempuan melayu. sikit kan? hhaa. tak kisah lah. hm mcm yg eyma zaidi cakap, mcm-2 dah jadi dgan hubungan kitaorg, tpi aku still sayang diaorg. iyelah, dari form4 muka tu jelah yg aku hadap tiap-2 hari. so masing-2 dah kenal perangai kawan-2. tapi biasa lah, dlm perhubungan takkan takada pergaduhan or pape jelah. but act, benda-2 tulah buat kita lebih menghargai kawan-2 masing. #cheewwaaahh. hhaa. :D  









No comments:

Post a Comment